další menší trik..(fotka/video)

30.07.2009 20:21

 

 

Jak už jsem psal do knihy návštěv....

Fotka

 

fotky se dají přidávat přes malování jak to dělám já a to tak že když chcete zachytit aktualní snímek pc tak dáte
tlačítko Print screen (je vedle tlačítka F12) a pak dáte malování a tam ctrl + v ,obrázek se tam zobrazí a vy ho můžete buď oříznout nebo si s nim ještě nějak pohrát nebo ho rovnou uložit...poslat mi to a já to sem dam..

videa se dájí dělat taky ale přes různý programy..já používám tendle
https://www.stahuj.centrum.cz/multimedia/video_nahravky/camstudio/download/?g[hledano]=&g[oz]=2.0

je celkem jednoduchej..

  • Červ tlačítko record tím začnete nahrávat video
  • Dalším stopujete zachycený obraz
  • Modrým čverečkem stopnete celý video
  • NEZAPOMEŇTE ZADAT DO 2. SLOUPEČKU (JAK JE FILE,REGION,OPTIONS ATD..) TAK V REGION ZAŠKRTNOUT FULL SCREEN.

     

—————

Zpět